Zeyyaleyyy Kızlar normal bebeğim çıkacak gibi hareketliydi hep 2 gündür hareket çok az ediyor ve çok hafif hafif vuruyor böyle olan var mı?
Sumeyyeyucel Zeyyaleyyy 3 saatte bir hareket ediyorsa bir sorun yoktur. Bugun kontrolum vardi bende 34 haftaligim Gunde 10 kez hissetmemin yeterli olacagini soyledi doktorum.
Zelihaoguzhan Normaldir canım benimkide sakin bu aralar yerleri daralıyo bide tembellikde yapıyolar😊 hareketlerini takip et yinede gün içinde hissettiğin sürece sorun olmicaktır 😊
Sumeyyeyucel Zeyyaleyyy bebisler buyudugu icin hareketleri de daha yavas olabiliyor bence icini ferah tut ❤️ Kontrol zamani tekrar doktoruna soylersin