alyaacikgoz Merhaba kızlar. Açılmam yok ama düzenli sancılarım çıkıyor ilaçla sancılarımı durdurmaya çalışıyoruz. Bu durumu yaşayan var mı? Kaç hafta erteler ki ilaçlar doğumu 😏
Mircet alyaacikgoz benimde o haftalarda başladı canım açılmamda oldu ama 38+4 te geldi miniğim çok şükür ağır iş yapma hatta hiç iş yapma yat dinlen
Deniz-67 alyaacikgoz ben 29 da yattım hastaneye suan 33 olduk adalat corono bunu verdı dr bunu kullanıyorum
alyaacikgoz Mircet dinlenmeye çalışıyorum ama ağrılarım kasılmalarım geçmiyor ilaç kullanmama rağmen senin de böyle miydi
Cnsuyakan alyaacikgoz cnm Nidicard ve magnezyum baya rahatlatiyo ama onlara rağmen iki üç defa oluyor doktorum çok sık olmadığı sürece sorun yok dedi o yüzden bekliyoruz 36 ya kadar dayan dedi doktorum 😊