Gokduygu
Gokduygu bende birde su fazlalığı var , tam 12 gündür bu kasılmalar devam ediyor . DOktora en son ben dayanamıyorum dedim serum verdi fitil verdi gönderdi ertesi gün gene başladı . Siz kaç mglık fitil kullanıyorsunuz ? Doktorunuz ne dedi ? Hiç alttan muayene etti mi? Benim 19.haftadan beri var alt tarafımda da ağrı yapıyor ama benim idrarımda da enfeksiyon çıktı . Doktorların görüşleri şu şekildeydi : biri dedi ki suyun dazla ondan kasılıyor olabilir biri dedi ki enfeksiyondan olabilir biri dedi ki normal bu haftalarda abartısız ben günlerdir hastane hastane geziyorum hatta bir günde 2 kere hastaneye gitmişliğim var ama doktorların yapabildiği şimdilik bu oldu bana . Bende evde progestan fitil atıyorum arada yürüyürüyorum evde bu gün gene bir sürü oldu düzensiz ama çok oluyor , doktoru aradım eşim ağrısı olursa hastaneye gelsin gene demiş ama serum vere gönderiyorlar , eve geliyorum gene aynı . Bi de hastane 1-1.5 saatlik uzaklıkta … 🤭