Nazlicann1993 Arkadaşlar bu aralar fazla post açar oldum. 26.haftaya girdim 2 gündür bebeğimin tekmelerini çok az hissediyorum ve sıklığı azaldı normal mi bu haftalarda
Yasemin301 Nazlicann1993 ben de 26. Haftanin icindeyim bazen sert oluyor tekmeleri bazen az pozisyondan sanirim
MystryYYy Nazlicann1993 bende 24+2 yim bazen cok sert guzel oynuyor misal dun cok sakin sakin oynadi sert hareket yoktu. Sanirim pozisyndan kaynakli