Safinasrasi Ben İbrahim Demir’e gidiyorum normalde Dünyam Hastanesi’nde. Yenidoğan yoğun bakım hemşiresi arkadaşımın tavsiyesi üzerine önümüzdeki hafta Hüsne Bostan’a geçeceğim System Hastanesi’ne. İbrahim Demir’den de çok memnunum, çok ilgili ve bilgili bir doktor. Tek sıkıntısı biraz sert bir kişiliği var. Ben suda doğum istediğim için değiştiriyorum doktorumu. Hemşireyim çoğu özel hastanede ebe-hemşire arkadaşlarım var, her hastaneye hakimim az çok. Acıbadem, Memorial tarzı hastanelerin sadece para tuzağı olduğunu düşünüyorum. Normal fiyat aralıklarına da orda aldığınız hizmetin aynısını görebilirsiniz.