7 ile 13 hafta arası bende öyleydim gece aclıktan uyanıyordum rüyamda yemekler görüyordum o kadar sinir boZucu bir durumdu ki zaten cok az yiyebiliyordum sık yemege calısıyordum ama pek et balık tavuk yiyemedim o dönem koktu baya yedigimi cıkardıgımda cok oldu keske annem yanımda olsaydı hep sıcak yemek olsaydı kendimde yapamadım dısardan da yiyemedim kaynanamda acıkcası 3 cocuk dogurmus kusmanın mide bulantının hicbirini anlamıyor halsizim diyorum kansızmısın diyoe delirdim o dönem atlattım ama unutmuycam sende yakınında büyügün varsa yardım al mutlaka ve cubuk kraker yedim baya 1 ay nerdeyse yataktan kalkmadan ve gün icinde epey tutuyor mideyi ve ekmek arası domates salatalık peynir yedim meyve yedim insallah cok sıkıntı cekmeden atlatırsın saglıkla bebişlere kavusuruz insallah 🌸