Ela_85 Esraburak Tuttlingen’den ben de varım 24+6 ile bebişimi bekliyorum. Herkes sağlıkla alsın inşallah bebeğini kucağına❤️
Esraakmann79 Merhaba ben de Almanya Gronau da yaşıyorum 19+0 haftalık hamileyim ilk bebeğim ve kısmetse erkek olacak ☺️