es-es1 evet bana da pahalı geldi detaylisi yakın arkadaşım bağcılar iklim hastanesinde yaptırmıştı hastane ıyi değil ama doktoru çok iyimis 320ydi sanırım benimde kayinvalimde safa hastanesinde çalışıyor o güzel indirim yaptı ben de kararsizim normalde orasi da 450