17+6 yız 17. Haftamda hissetmeye başladım pıt pıt hareket etmeye başladım yavaş yavaş artıyor hareketleri o kadae güzel bir duyguymuş ki hareketlerini hissetmeye başladığın an anne olacağımı anladım sanırım :) nisan 15 te inşallah bizim doğumumuz da ben biraz erken başladım kıyafet almaya sanırım 🙀