Tgbab Kızlar selam 32. Haftadaym il dışında yaşıyodum doğum için memlekete geldim . Dr . Osman doğana gitmeyi planlıyorum gideniniz varmı birde acaba kontrollerde 4 boyutlu fotoğraf veriliyormu ☺️
Yeni_hamis Tgbab Merhaba arkadaslar ben osman beye gidiyorum 16 haftaligim cok ilgili alakali uzun uzun anlatan bi doktor fakat benimde kafamda soyle bir soru isareti var kime sorsam dogumu osman beyde sezeryanla.sonuclandi acaba neden bu sekilde siz gittnzmi sonra naptiniz
birinciozden Ben de Osman beye gidiyorum.Şehir dışındaydım.Başta 5 haftalıkken gitmiştim daha sonra 25.haftama denk geldi gittiğimde.Ultrosan görüntülerinde beni çok güzel bilgilendirdi.Güleryüzlü oluşu insanı rahatlatıyor. Tgbab
turuncu_ Keşke yazan olsa bende orayı düşünüyorum idari izne ayrılınca ama doktor fikrim yok hiç .bakiye hanımı tavsiye eden oldu onu deneyecem 🤷🏻♀️
turuncu_ Kadın bende düşünmüyordum ama önerdiler deneyecem hem onu hem diğerlerini tarafımı seçecem ona göre 😂
Yeni_hamis Merhaba arkadaslar ben osman beye gidiyorum 16 haftaligim cok ilgili alakali uzun uzun anlatan bi doktor fakat benimde kafamda soyle bir soru isareti var kime sorsam dogumu osman beyde sezeryanla.sonuclandi acaba neden bu sekilde
Tgbab Yeni_hamis ben gidiyorum doğumuma 3 hafta kaldı sezeryan düşünüyorum zaten ama doktorla alakalı bişey değil kendim korkuyorum 😬