Kuzucuk61 32.haftada gittiğimde bizimde 1 hafta geriliğimiz vardı canım, 1876ydı kilosu, doktorum az bir kilo değil ama 1900 olmasını beklerdim et ve balık ye dedi. Ben doktorumu dinledim ve beslenmeme özen gösterdim 35.haftada gittiğimizde 2500 olmuştu farkı kapatmış.. hiç üzülme canım, sen güzel beslen bebekler hızlı kilo alıyorlar zaten canını sıkma hiç