Bende 5. Haftamdan beri kullanıyorum 5 günde 1 . Yaptırdığın zaman dibe doğru bastırıcak birisi ilaç çok yağlı olduğu için kolay dağılmasını sağlıycak, acıyacak biraz ama aynı zamanda baldıra o anda masaj yapıcak birisi . İlacı çok yavaş göndermeleri gerekiyor ama hastanede uğraşmıyorlar. O apse için peçedeydi ıslatacak şekilde kolanya sık oraya koy, kuruyana kadar kalsın, sonra birdaha yap. İnşallah geçer . 😊🙏🏻