Bende de wbc oranı yüksek çıktı 17 çıkıyor dahiliye doktoruna göründüm neden oluyor bilmiyorum kan değerlerimde cok düşük çıktı ilaç içmeme rağmen demir takviyesi yapıldı serumla şikayetlerimde vardı halsizlik yorgunluk öksürük serumdan sonra iyi oldum doktorda ciddi birsey olmadığını cok stres yaptığımı şikayetlerin hepsi kansızlıktan diye söyledi birsürü test yaptı ama bişey çıkmadı sadece o değer yüksek çıkıyor anlam veremedm kanda enfeksiyonmuş internetten baktığımda gebeliğin son dönemlerinde olabiliyormuş heralde ciddi birşey olsa söylerdi 😟 ama yine de tedirginim çok