150_gelartik Hayırlı olsun canım dayanamadın mı 4 gün daha 😘😁korkma kimyasaldan sonra sağlıklı gebelik oluşuyor genelde. ben testi adet 1 gün gecikince sabah yaptım eşime de kalk bak şu teste dedim uyandırmıştım😂
luckymother 150_gelartik ay vallahi bekleyemedim ovulasyon kullandım bu ay hala yapmaya devam ediyorum yumurtlama göreli 12 gün oldu ama dün koyu çizgi gördüm ovulasyon da bide gebelik yapayım dedim
Zafsim0801 luckymother insalllaj insalllaj bebiş vardır bende adetime 3 gün kala yapmıştım çift çizgi saniyede bellli olmustu biraz geçsin 2 gün sonradan tekrar yap
Minik-anne-12 luckymother canım bende ilk hamileliğimde kimyasal gebelik yaşadım ama sonrasındaki ay hemen hamile kaldım genelde ilk kimyasal gebelikden snrası sağlıklı oluyormuş bence bi doktora git kan değerine baktır ondan sonra söyle
luckymother Minik-anne-12 canım Batman’da bi ilçede oturuyoruz buradaki hastanede kan testi yapmıyorlar o yüzden eşimle gitmem gerekecek
Minik-anne-12 luckymother o zaman eşine diceksin canım olsun bende eşime söylemiştim hatta eşim sen hamilesn içime doğuyo demişti 🙂
luckymother Minik-anne-12 dün bende kasıklarım ağrıyor dedim bence hamilesin dedi ama gerçekten korkuyorum beta olması gerektiği gibi artmaz diye
Minik-anne-12 luckymother bak benim ilki 365 çktı ikinci testim 5865 i buldu 3 cü testi yapmadı adetinden kaç gün geçmişti