Busra34ybg Dilarraa ben 13 haftanın sonunda öğrenmiştim inşallah gösterir kendini ufaklık hayırlı olsun şimdiden 🌹
hilaal2002 Dilarraa İnşallah öğrenirsin canım ben de cuma günü yani 13+2 de ikili teste gidicem çok merak ediyorum bakalım :)
S_S hilaal2002 ikili teste sakın güvenmeyin. Bana ikili testte erkek dedıler 16+4de kız dedıler 🤷♀️ insanda bi hayal kırıklığı oluyor bi erkek bi kız. Bide özel hastaneye gidiyorum.
Dilarraa Mehruyan belli olur inşallah canım gittim ama bana ultrasondaki doktor belli olmaz dedi 15 haftadan sonra dedi hiç tahminde bile bulunmadı 😞
Mehruyan Dilarraa canım bugün gittik erkek dedi eminmisiniz hani bu sadece tahminmi dedim yok kesin dedi zaten bebeğin büyümüş artık belli dedi ☺️🥰
Dilarraa Mehruyan Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım bizde 15 gün sonra tekrar gitcez inşallah