Mutlumklnc Grbtsgr26 aynen benimde o şekilde öyle sürekli bir hareket hissetmiyorum daha elimi koyunca pıt pıt atıyor o kadar 😊
CupCake Grbtsgr26 bende 20+5 im 😇 çok şükür hareklerini hissediyorum 🥰 hatta bazen çok aşağıda bazen çok yukarıda oluyor 🙄