Nebahat1 Kızım olacak nasip olursa isme karar veremiyoruz🤦♀️ İsim konusunda fikirlerinizi almak isterim😇
Ozgnzgn Nebahat1 eğer kızım olursa düşündüğüm isimler defne,ipek,çağla,ayça,ece,ela,bade,almila,aylin,eda favorilerimm😍 ama eşim farklı bi şeyler olsun diyor onun için de bunları buldum elis alisa kayla vera eslina
Bgmky Nebahat1 Burçe benim çok hoşuma gidiyor ama kızım olsaydı Melis koyacaktım yıllardır hayalimdir 😊
Nebahat1 A_S_K teşekkür ederim fikirleriniz için alya ismini eşim beğenmedi bende beğeniyorum alya ismini