Balkuzu01 Meriwa 1 saat önce falan uyurken ağrı girdi ishal ve regl ağrısı gibiydi.gecti suan cook hafif giriyor 😭😭🤕
Nesrin_sipahi Balkuzu01 dakika tut cnm uzan dinlen geçer bnce BNde 38+5 im yarın doğumum var bu sabah oldu banada aynı şey düzenli bi şekilde takip et
Mamyyyyy Balkuzu01 bnmde oluyor aynısı bizde 37+3 üz hatta bnde açtım böyle post yorumlara bakabilirsin
Mommtobee Benim de iki haftadır oluyor o tarz ağrılarım ama bebek daha gelmedi 40 hafta olduk çoktan. Yalancı kasılma ağrı ya da başka bir şey de olabilir endişe etme
Mommtobee Dediğim gibi yalancı sancılar regl ağrısından bile daha yoğun oluyor. İki haftadır hep yaşıyorum hem hafif hem ağır tık yok.