angels_-mom herkesin kan değerleri farklı. Sakın başkalarıyla kendini karşılaştırarak değerlendirme. Benim de 11/12 hafta gibi folik asit bitti. Bir süre bir şey kullanmadım. Kan değerlerime baktı ve Demir hapı verdi daha sonra. Dün sağlık ocağındaki hemşire neden multi vitamin vermemiş acaba doktorun dedi. Doktorlarımız dururken hemşire ya da buradaki insanların yorumuna göre bir şeyler kullanacak değiliz. Doktorun seni en iyi tanıyan kişi, bence böyle düşün.