Bibiveannesi hanımefendi kendinize gelin, siz beni ne ile itham ediyorsunuz? Kendim bir yerden element vs uydurmuyorum cahil de değilim! Kendim psikolojik danışmanım, çocukların psikolojisi kadar fizyolojisine de hakimim, araştıran soran bilen bir insanım ve en önemlisi doktorumuzla sürekli irtibat halinde olan bir insanım, kocakarı yöntemlerine bel başlayan biri değilim! Yorumumu beğenmiyorsanız düzgünce eleştirin lütfen, benim bebeğim doğduğunda doktorun söylediği buydu iki gün boyunca o üç damla süt bile gelmedi mama takviyesi yaptım ve 20 cc verdiğim halde onu bile kusuyordu fazla geliyordu midesine iki gün 10 cc ile beslendi. Ayrıca yenidoğan bebek ilk hafta 3 saatte bir değil 2 saatte bir beslenir, önce siz düzgünce araştırın!
Burada kimseye nutuk çekecek değilim kimsenin evladını da zehirlemeye çalışmıyorum! Bir şeyi bilmeden ahkam kesmeyin kimseyi suçlamayın hem günahımı alıyorsunuz hem de hakkıma giriyorsunuz!
Her bebek aynı seviyede beslenecek diye bir kaide yoktur sizinki 20 cc ile sarılık olur benim bebeğim 10 cc ile sarılık olmadı! 2 saatte bir kalkıp emzirmeye çalıştım olmadı mama verdim 2 saati 1 dk bile geçirmedim. Resmen anneliğime dil uzatıyorsunuz ne demek zehirlemek, laflarınız çok ağrıma gitti. Siz de anneyseniz veya anne olacaksanız lütfen kendi yerinize koyun insanları bilmeden itham etmeyin!
Haa burada deneyimli annelerden yardım alınması zorunuza gidiyorsa da o sizin bileceğiniz iş. Ben buraya sorduğum sorulara aldığım cevapla hareket etmiyorum, doktorumuz ne derse onu yapıyorum, tavsiye ederim DAHA GARANTİ OLUYOR!
İYİ GÜNLER.