Sydabdk Kızlar doğum yaptım . Yanıma kayinbabam ve kaynanam geldi bizde kalıyor ve on gün oldu gunduzunde kayinvalideme yardım ediyorum ufaktan . Bugün de akşam yemeğine hazırlık yaptık biraz uzandım hiç yatmadım haliyle gelen giden oluyor. Kayın babam gelmiş telefonla yengemle konuştum kapattım Seyda sende iyi yatiyin elinde telefon diyor bana. Şimdi ben mi abartiyorum yatma işini siZ kaç gün yattini ne kadar sürdü ?
TugbaLafci Sydabdk hiç laf söyleme canım eşine söyle güzellikle annenle baban yattığıma kalktığıma da mı karışacak de kayınpederinin söylediğini söyle ben cvp vermedim ben kendi evimde rahat edemedikten sonra ne anladım de eşin bi çözüm bulur sende takma kafana canım kendini ne zaman rahat hissedersen o zaman kalkarsın 😘
Izm123 Sydabdk istedigin kadsr yatarsim lohusa söylenen laflari millet kulağı duyuyormu acaba memnun değil sen gelme yani adamin ne işi var yaninda
Kivanclimerve 10 gundur yatiyormusun..ben 2 gun zor yattim toparlanmis olman gerek..ama kayinpederinin soledigide hos olmamis onu ne ilgilendirir?
Sydabdk TugbaLafci ya tam manası ile hiç kalkmadan yatıyor değilim ama gunduzunde iş yaptıktan sonra da kuyruk sokumumda ağrı olduğundan dolayı uzandım ama bana da böyle demesi zoruma gitti . Ben ilk geldikleri gün uzak yoldan geldiler diye ilk hastaneden çıktığımda yanlarında oturmaya çalıştım şimdi de böyle
TugbaLafci Sydabdk istersen hiç kalkmadan yat canım kendini iyi hissedene kadar kendi evinde Doğum yapmışsın kendi evinde rahat edemedikten sonra ne anladım ben öyle destekten eşinle konuş canım bişey söylersin sen suçlu olursun
deletedmom99 Kayn baban mi 😒 kaynanan olsa anlarmda kayn baban ne diye bu lafi soyluyo o mu dogum yapms belki sen hala oturmysn veya hala agrn ilginc yani sinir oluyrm boyle insanlra
Sydabdk deletedmom99 evet kayın babam söyledi bu lafı kaynanam diyemez çünkü ben yardım ediyorum ona . Ama dışardan gelip de bana bu lafı söylemesi sinirimi bozdu acaba dedim ben mi abartiyorum ama tüm gün yatan bir insan değilim yeni yatmıştim
Htcdmr Lohusa şu kadar yatar diye birşey varmı bilmiyorum ama kendimi iyi hissetmiyorsam istersem 3 ay yatarım, canım isterse 3 gün yatar ayaklanırım. Bu kimi ne ilgilendirirmiş,hadsizler.
Sydabdk Htcdmr kendi evimde ben saygısızlık olmasın diye oturduğu odadan çıkarmiuorum emzirecem diye ama işte gördüğüme bak bu dönemde de çok mu duygusal oldum.anlayamuyorum
Ebrupoyraz isterseniz tüm gün yatın lohusa kadınsınız ya kime ne kayınpederlerlere ne oluyor anlamıyorum
Ozak Kendini iyi hissedene kadar yatarsın ben olsam lafımı yapistirirdim kayınpederine neymiş Allah Allah
DilekAlkanat Canim sakayla karisik cevap verseydin keske. Gulerek Evet bu is bana cok iyi geldi bikac hafta daha yatmayi dusunuyorum diye. Bu nasil bir terbiyesizlik erkek adamin ne isi varmis laf soylemeye ya. Kusura bakmayin ama kayinvalidenizdede hata var yeni dogum yapmis gelinin yanina kayinpeder yatili gelirmiymis ya sehirdisinda bile yaşasalar 3 4aylik olduktan sonra gel gor sehirdisinda oturuyorsan eger.
AyeKantar Sydabdk lohusa dediğin10 günden aşağı yatmaz zaten istersen 40 gün yatarsın bu kimseyi ilgilendirmezki
AyeGlKarabulut Sydabdk uff şu şeyini sallaya sallaya gezip her halta karışan kayınbabalar yokmu 😬😬 benimkide beni yatırmadı sağolsun gelip gelip yanıma oturdu en son ben kalkımda sen yat diyesim geldi beni hiç yatırmadılar makata kadar dikişle gezdim allaha havale ediyorum
nilly Istersen 40 gün yat kim ne karışır. Hem sana yardımcı olup seni dinlendirmeyeceklerse gitsinler zaten. Hem erkek adama ayıp bi kere böyle konuşması. Eşinle paylaşmalısın bunu.
Duruannesi Bu kişinin sağlık durumuna Doğumun zorluğuna göre değişir benim dikişlerim iyileşmedi afedersiniz popomun üstüne oturamıyordum normal Doğum olmasına rağmen nerdeyse 1 ay yattım
Sydabdk Duruannesi bende popomun üzerine çok oturamiuorun oturduğunda da ağrısından duramıyorum ağrı kesici içiyorum