ESMAARAS doktorum iki kez şurup verdi hiç işe yaramadı o anlık azıcık faydası oldu ama uyutmadı hiç en son bir buçuk ay önce bu hapı yazdı kullandığım gün midemmi yanıyodu dedirtti ve hiç mide sıkıntım olmadı. bi gün kullanmadım 2. gün aynı şekilde tekrar başladı şuan çok şükür iyiyim o hap sayesinde . doktor vermese kullanmazdım şiddetlede tavsiye ederim doktorunuza sorup kullanabilirsiniz