lina_uzn yemin ederim şu anda bende aynı şekilde yatamıyorum ve aşırı kusıyorum artık doğuma son 16 gün bebek kanala inmiş. Normalde bebek yukarıda olursa öyle olur demişti doktorum. Yani normal demişti ama şurup içiyorum yine geçmiyor süt içince mide sorunum olduğu için daha kötü oluyorum 😭