Arkadaşlar Merhaba
Uzun zamandır sessiz takipciyim bol bol yorum okuyorum verilen bilgiler çok işime yarıyor.hepinize çok çok teşekkür ederim.
Benim size sorum şu olacak 33+3 günlük hamileyim.
3 gündür bebeğimi tamamen vajinamda hissediyorum.Neredeyse çıktı çıkacak😞cumartesi o acıyla hastaneme gittim nstye bağladılar doğum sancısı çıkmadı yorgunluğa bağlı dedi doktorum doğuma kadar yatacaksın dedi yarın tekrar kontrolüm var benim gibi bu şekilde ağrı hisseden varmı.bebeğimin bir hareketiyle yerimden fırlıyorum resmen canım çok yanıyor😞