Kızlar sonunda bende doğurdum hamileliğim başından beri burdayız 40 haftada doğumum gerçekleşti bugün 1 haftalık olduk benim sancım yoktu hamileliğim güzel geçti son kontrole gitmeden önce belimde ağrı vardı nts sancı çıktı ama iyiydim tekrar kontrolüm vardı doktoruma göründüm özele gittim zamanını doldurmuş artık alalım dedi ben normal doğumdan korktuğum için acilmam yoktu zaten ister normal ister sezeryan dedi ben sezeryan seçtim karar verdim sabah 8.30 girdim ameliyata güzel geçti korkulcak gibi değildi soğuk oldugu için titriyorsun ve herşeyi hissediyosun çıkarken felan 5 dk sonra kızımın ağlama sesini duydum çok güzel duyguydu 3.300 doğdu iykide sezaryan olmuşum sonra gazım çok rahat çıktı o gün akşamına ertesi gün çıktık hastaneden evimize geldik prensesime Allah herkesi tattirdirsin bu duyguyu hamisler😊