mxs34 Merhaba hanımlaar,bugün nst ye girdim 80-99 arası düzenli sancılarım vardı fakat açılmam yok. Aynı şeyi yaşayan var mı, doğumunuz ne zamana gerçekleşti? 32+4 hamileyim bu arada.
UmmuHamza mxs34 Biraz erken ama panik yapmayın benimde 34 sancılarım vardı açılmam yoktu. Dengesiz bi doktora denk geldim alttak muayene yaptı ve düzenli sancılarım başladı 🤦🏻♀️ Serum ve ciğer geliştirici iğne yaptılar durdurdular. Bi süre çok hareket etmeyin çünkü benim sancılarım pilates yaptıktan sonra olmuştu