23 haftalık detaylı ultrason da doktor bebeğimin midesini büyük gördü Bi kaç gün sonra tekrar gittim yine aynı büyük görünce alanın da uzman doktora gönderdi cuma günü gidecem inşallah ona ama kafam rahat değil o yüzden yaşayan var mı çok merak ediyorum yardımcı olursanız çok sevinirim