Gulhan Korkmayın benimde 7.yada 8.gündü sanırım lekelenme olmuştu gece hemde hemen doktorumu arayıp söylemiştim panik yapmamamı söylemişti normal demişti. Tabiki sende ara haberdar et..sonra ikiz bebeklerime hamile kaldığımı öğrendiğimizde doktorum gece beni arayıp lekelenmem oldu demiştin ya çok sevinmiştim tutunma belirtisi o ama sana bişi diyememiştim nolur nolmaz diye demişti 😍 İnşallah seninde öyledir hadi hayırlı haberlere inşallah 🌸