Mom092
inşallah inşallah sakince oluverir siz telaş yapmazsanız herşey yolunda gider. Bende paniğimdir ama o an Rabbim güç kuvvet verdi işte 3 saat kadar kendi başıma bekledim öylece duş aldım Doğum hareketleri yaptım kendi kendimi avuttum diyelim o an ama telaşlanmadım hiç umarım sizde öyle olursunuz ama hiç korkmayın normal Doğumdan odama yürüyerek közümü kucağımda götürdüm sezeryan hiç istemiyodum çok şükür olmadım yoksa o dikişleri ömür boyu çekecek ağrısını sızısını hissedecektim