Benim bebeğimde de çıkmıştı. Ben ankaradayım etlik doğumda da baktırdim, yüksek ihtisas kalp damar cerrahisinde de fetal eko diye ayrıntılı kalbine birden fazla kez baktırdım. Her defasinda parlaklik vardi ama bebegimin hic bir anormalligi cikmadi. 2li 3lu iyiki baktirmisim icim sonrasinda rahat etti çünkü onlar temiz çıkmıştı ense kalınlığı falan da normaldi. Ankarada doktorlar tek başına hiç birşey ifade etmiyor çoğu bebek de görüyoruz artik bunu sebebini bizde bilmiyoruz dediler. Bence içiniz rahat olsun. Internette onu bunu okuyup canınızı sıkmayın. Ben oğlumun kalbine nur yağmış diyorum 😊