GayeGkhn Mervem23 ikeada sadece ahşap beşiğini aldım ikeanın dolabıyla şifonyerinin fotolarını çekip mobilyacıya yaptırdım çünkü ikeadakiler çok sağlam değil bu şekilde bildiğim yere yaptırdım daha sağlam oldu
MihricanA Babyhope büyüyen besik ve dolabını aldim bende oda yapmaya hevesim hep vardı. Anne yanına da sepet beşik aldim uyguna bulmuştum
berus tgctngl bebek arabası ile aldım herseyvar içinde linki asagi bırakmam. 16 kasımda gelecek fakat ben yerinde gördüm alirken aynısı gelir herhalde 😀
tgctngl berus güzel günlerde kullanın inşallah bizimki de gelecek ben de ikon bebek odası takımını aldım 😊
livasmomm Mervem23 beşiği trendyoldan aldim gardolap ve sifonyerini garaj home diye bir firmadan netten alicam yine fiyatları da uygun
Hayriyee Mervem23 çilek mobilyadan aldim. Alirken indirim vardi. Bi bakin isterseniz hala var mı bilmiyorum.