Buradaki bazı paylaşımlar korkutmuştu beni hatta doktora da söyledim korkuttular diye. Allah Allah dedi ve güldü. O sırada muayene olacaktım. Sadece kasma kendini dedi. Tamam dedim. Muayene oldum. 2 saniyelik bir şey anlamadım bile. Bitti mi yani dedim evet bu kadarcık dedi. Ben de güldüm hatta. Bırak acıyı hissetmiyorsunuz bile neredeyse. Ki bunu hamilelikten önce her alttan muayeneden sonra canı çok acıyan biri olarak söylüyorum