Aycan1998kan 36haftalığım bebeğim doğum kanalına kafasını yerleştirmiş rahim ağzına erken gelir mi ki gelirse büyük bi sorun olur mu bebeğimde
ZEhrA_94 Aycan1998kan cnm sıkıntı olmaz bu haftada olması gerken şey zaten bu doğum kanalına yerleşmiş olması bu ara hafif ağrılar hissedebilirsin bunlar yerleşme ağrıları hatta ayaklarını yukarıya vurdukça alt tarafın ağrır baskıdan korkma doğum değil 😂
ilkbahar Aycan1998kan yaşam sınırına çoktan ulaşmış ama şimdi doğarsa kilosu vs azsa küvözde kalabilir.. Ben 36+6da doğurmuştum 💆♀️🙆♀️