1 kutu kola büyüklüğünde bir şişe önce ac karnina kan veriyorsunuz daha sonra onu içip bi süre bekleyip tekrar kan veriyorsunuz. Tadida aromali asitli liptonlara benziyo icilmiyecek gibi değil. Şayet sınırın üstüne cıkarsa şekeriniz ertesi gün tekrar cağariyorlar ve yine ayni şişide ama içeriğinde ki şeker miktari fazla oluyor onu içiyorsunuz asil sıkıntı burdan sonra başliyor saat başinda 1 fln kan veriyorsunuz ayni gün içinde 3 veya 4 kez işte mahvediyor insani bunlarin hepsi ac karna oluyor ve kan tahlillerinin tamami bitene kadar hic birşey yemiyorsunuz en son verdiğim kanda artik kendimi tutamayim ağlamaya başlamiştim bu arada 2 tane normal doğum yaptım ve gic ağlamadim öyle söliyim