Dilbur Ben son hafta grip olmuştum koku alamıyordum doğumda herkes bebek çok güzel kokar kokar dedi ne koku alabildim ne bişey en çok onun için üzüldüm bide tabi bebeğe çok nefes vermemek lazım zaten şu dönemde işlerimiz bayağı zor 🤷