Sozdere Hanımlar bir hekim kız bir hekim erkek dedi sizce cinsiyetimiz nedir. [url=https://hizliresim.com/BmnVmV][img]https://i.hizliresim.com/BmnVmV.jpg[/img][/url]
ikizannesi_16 Sozdere 12 .haftada sanırım. Aslında cinsiyet için çok erkek daha .en az 16 da söylüyor devlet hastanesinde doktorlar
Rmeysa_1661 Sozdere bana da önce kız sonra erkek sonra yine kız demişlerdi 23 hafta da detaylıca bakıldı ve erkek denmişti ve göstermişti inşallah öyle devam eder 😂
Prenses23 Sozdere benimde belirsiz canım bekliyorum 3 doktor erkek 1 tanesi kız dedi. Hepsi erkek desin diye bekliyorum artık 😂 en azından emin olayım diye. Yoksa sağlık olsun gerisi önemli değil ikisi de çok güzel ♥️
Sozdere ikizannesi_16 evet 16dan önce görse de söylemiyormuş Dr lar aslında benimkiler sormadan söyledi
Sozdere Rmeysa_1661 inşallah canım ya ilk hekim 11+5de kız bebek dedi organlarını da gösterdi sonra 2lide Dr erkek gibi ama kesin diyemem dedi 13.haftada kız gibi ama kemik yapısı erkeğe benziyor dedi baya garip olduk
Rmeysa_1661 Sozdere küçükmüş haftan da 16 dan sonra netleşir kuzum sağlıklı olsun da inşallah Allah gönlüne göre versin 🤲😊
mrskorkut Benim doktorum asla söylemedi 13+1 haftada gitmiştim bakıyorum çoğu anne öğrenmiş ben 17.haftaya giricem sağolsun merak içindeyim bi tahmin yapmadı doktorum anneler 🤦🏽♀️😅
Sozdere Rmeysa_1661 Amin canım sağlıklı olsunlar tek önemli olan aslında ao ama biz insanoğlunun merakı işte 😌