Arkadaşlar 8+4 hastalığım bugün doktorum açlık tokluk kan şekeri tahlili yaptı yüksek çıktı. Birinci bebeğimi sezeryanla doğurdum 26 aylık şuan bunu allah nasip ederse normal istiyorum dedim. Doktor önce şekere bakalım dedi şimdiden bişey diyemem zaman neyi gösterir bilmiyoruz eğer normal istersen kilo en fazla 98 olması gerekiyor (şuan 91 kiloyum ve 8 haftalığız daha) ve şeker çıkarsa mecburen 38 de doğum olması gerekir dedi. 38 de doğum başlamayacağı için sunni sancı ile olur dedi. Şimdi çok moralim bozuk diyet yapamıyorum bu konuda gerçekten çok iradesiz biriyim ben bıktım kendimden. Böyle olan arkadaşlar varmı? Böyle olup normal doğurabilen yada sıkıntısız doğum yapabilen ?