fasulyeninyolculugu Merhabalar , daha önce bunla ilgili bi post açmıştım devlet önerilmişti devlete gittim fakat en erken temmuz ağustos ayına randevu verilebilir dedi. Adatıpta detaylı ultrason yaptıran var mı memnun kaldınız mı?? Ne kadar ücret ödediniz?