21+6 haftalığım benim bebeğimde iki böbrekte de genişleme var. 3.2 ve 4.2 Bende çok endişeliyim. Erkek bebeklerin çoğunda görüldüğünü doğumdan sonra yeni doğan sünneti yapıldığını söyledi doktorum. Ayrıca tek umbilikal arter var bende. O yüzden fetal dna yaptırdım. 10 gün nasıl geçer bilmiyorum. Her gün dua ediyorum aklıma kötü şeyler getirmemeye çalışıyorum. Allahım hepimizin yardımcısı olsun evlatlarımıza sağ salim kavuşuruz inşallah🙏