Merhabalar ☺️ 27 yaşındayım ve ilk gebeliğim. 35+4 olduk biz çok şükür fakat sürekli hem aşağı hem yukarı tepmeler beni mahvediyor çok acıyor ve artık oturunca hem belim ağrıyor hem kasıklarım ağrıyor sürekli uzanmam gerekiyor sezaryan doğum olacak ve tahminen 38.haftada o güne kadar farklı bir şey olmazsa tabi. Siz ne durumdasınız hanımlar yardım istiyorum