Merhabalar acil yardıma ihtiyacım var ne yapacağımı şaşırdım bilmiyorum artık doğum yaklaştıkça korkuyorum 36+1 hamileyim kocam ısrarla normal doğum diye tutturdu ama ben çok korkuyorum ve kuyruk sokumumda düşmeye bağlı eğrilik olmuşmuş içe doğru kaynamış doktor normal doğumda kurulabilir uzun bir süre poponun üzerine oturtamazsın dedi . Sezaryen öneriyorum dedi . Ama karar senin dedi . Normal doğumdan korkmaya başladım bu sayede eşimde çok baskı yaptığı için doktorumla konuştum .eşimi sezeryan için ikna edemiyorum Eşime bebeğin ters geldiğini eşimi sezeryana uygun olduğumu söyleyin dedim ben karışamam git kocanla konuş ikna et dedi ne yapacağım bana akıl verin doktorum benim yanımda olmuyor . Çok strese girdim