Resmiye53 Herkese hayırlı aksamlar😌 41.haftamdayım henüz daha da doguramadım.😅 Bebeğimin bası kanala girmedi dahalık sizde de böyle olan var mı
Resmiye53 RabiaPrvgl Benden asagıya kalır yanınız yok sizinde 🙈😌😌 hayırlı dogumlar ınsallah hepımız ıcın💞