Geceninannesi01 Ozlemyeni Ben adet olacakmışım gibi bütün semptomları yaşadım açıkçası ama normal zamanda çok ağırısı olmaz bende ama annem hamileyken bizlere 9 ay boyunca adet gibi kanama görmüş düzenli kişiden kişiye değişebiliyor yani 🙏🏻
Ozlemyeni Geceninannesi01 bn adet oldum diye agliyorum sabahtan beri.kasik batmalari var belim agriyo.orda biseyler oluyo ama normal adet gibi degil.saece peceteye silince geliyo ve sumuksu bi yapisi var ilk defa boyle biseyler karsilasiyorum.sonra kahverengilesmeye basladi tuhaf bi renk aldi.arkadasim yerlesme olabilir dedi ama bilemiyorum tabi
Geceninannesi01 Ozlemyeni aslında bebek istediğimiz zaman vücudumuzu dinliyoruz ben hiç fark etmemiştim bile hamile olduğumu o yüzden kendinizi hamile hissedip hayal kırıklığına uğramayın adet gününüzün geçmesini beklemek en sağlıklısı rabbim gönlünüze göre versin inşallah 💐
Ozlemyeni Geceninannesi01 3 gun gecti adetim.bugun adet sandim ama once pembe sonra kahverengi sadece peceteye silince gelen bi kac damla oldu.ped hep tertemizdi
Geceninannesi01 Ozlemyeni bence yarın sabah ilk iş kan vermeniz Allah korusun düşük tehditsiniz varsa dahi çabucak önlem alınırsa hiç bir şey olmaz siz sakin olun ve çok yavaş hareket edin yerleşme kanamasıdır inşallah bize de haber vermeyi unutmayın 🙏🏻
Lavinya8955 Adet beklediğim gün kahverengi akıntı peçeteye sildikçe geldi. Adet oldum sandım fakat kırmızıya dönüşmedi. 2-3 gün az az devam etti. Sonra tahmin edip test yaptım ve öğrendim ki hamileyim. Adet belirtilerini de aynen yaşadım.
Ozlemyeni Lavinya8955 benim adet donemlerinde rahmim ortadan yarilircasina agriyodu.smdi ara ara batmalar var ve kasik bolgelerimde
Geceninannesi01 Ozlemyeni evet gebeliğin ilk dönemlerinde olabiliyor ama korkulacak bir durum değil ilaçla basit tedavileri var içinizi ferah tutun 🙏🏻
Geceninannesi01 Ozlemyeni ilk önce sakin olun lütfen inşallah hamilesindir ama diyelim ki değilsin dünyanın sonu değil öbür aya olursun sen bu kadar üzülme senin içinde bebek içinde gerekli 🙏🏻
Ozlemyeni Geceninannesi01 4 yildir deniyoruz pko var insulin direnci var .zor yani hamile kalmak.o yuzden boyle belirtiler olursa tutunmaya calsiyorum napim😊
Geceninannesi01 Ozlemyeni bendede ünsilin direnci var bizde 3 senedir evliyiz hemde ben baya tombişken hamile kaldım her şeyin bir zamanı var sen içini ferah tut hemde korunurken hamile kaldım 🙊 çok pko olup normal yolla hamile kalanda gördüm o yüzden ne zaman unutursun kafandan silersin o zaman oluyor İnan ilk önce gönlünü ferah tutacaksın 🙏🏻
Ipek0z Ozlemyeni yok kanama sırasında ağrım yoktu ama genel olarak kasıklarımda hafif ağrılar batmalar sızılar oluyordu hatta hala devam ediyor o kasık ağrılarım ara ara
ssnnmmm Ozlemyeni sümüksüydü ama çookta aşırı değildi normalde adet olduğumda aşırı ağrım olur ama o zaman olmamıştı
Ozlemyeni Adet oldum.agrim sizim goguste hic bisey yok ama parcali kan geliyo silince.sanirim catlatma ignesi klomen derken dengemi bozdu iyice