Azrabetulunannesi Bayanlar ne alacağıma karar veremedim park yatak çok kullanışlı ama şık değil beşik de şık ama kullanışlı değil ne yapayım sizce?
pitircik2021 Azrabetulunannesi park yatağı daha kullanışlı tabi insanlar onu öneriyor. Ama anne yanı beşiklerde artık eskisi gibi hantal değil ve kullanışlı olanları var. Ben ahşap beşik düşünüyorum iki yaşına kadar kullansa yeter odasını sonra yapacağım.
Yasemin301 Azrabetulunannesi besik neden kullanisli degil ne acidan mesela bende ahsap besik dusunuyorum digerleri hosuma gitmiyor
htcedgn Azrabetulunannesi ben beğenmeye beğenmeye park yatak aldım. Herkes onu önerdi çok kullanışlı vs dediler. Bu kadar insan yanılmış olamaz diyip park yatak aldım😬🙊
Azrabetulunannesi Azrabetulunannesi Yasemin301 pitircik2021 nurayvaz54 Beşik derken anne yanı sallanan beşik var diğer karyoladan bahsediyorum
nurayvaz54 Beşikleri 18 aya kadar kullanabilirler tabi boy ve kilo çok önemli bu konu da bende kararsızım