Bizde nasipse yarın 12.haftaya gireceğiz😊 2 gündür bende de ara ara bir bel ağrısı ve kasıklarda ağrı var. Aynı zamanda alt karın tarafında dolgunluk hissediyorum. Çok şükür kanamam, lekelenmem yok, ama kramp gibi hafif anlık ağrılarım oluyor. Sizi okuyunca biraz ferahlama oldu sizce bunlar bu dönem normal midir?