aezgi bende çok korkmuştum hatta post açmıştım burada ayni şeyi yaşayanlar çok olmuş bana da onlar demişti pozisyondan die ama hiç birşey hissetmezsek ya da çok uzun sürerse bu durum o zaman doktora danışılmalı ben tam doktora giderecektim ki sonun da normal şekilde tekme atmaya başladı ve rahatladım inşallah birşey olmaz pozisyondandır ama çok ağrı olursa doktorunuzu arayın sorun