Zeyneb99 İnşallah sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi dua edicem:). benim de ikinci hamileliğim, ilki sezaryan oldu çok korkmuştum ama korktuğuma değmedi. siz stres yapmayın yeter tek sorun narkozdan sonraki gaz sancısı ve ağrılar ama inanın baş edilemeyecek gibi değil zaten serum bağlı oluyor gerekli ilaçlar içinde. Annelik varya o merhamet ve sevgi tüm acıların üstesinden gelebilir Kolaylıklar dilerim..