Ozlemilhan40 29 haftalıkken doktora gittim doktor bebegimin ters olduğunu söyledi ne yapmam lazım zamanla döner mi ters olursa sezeryan olmak zorundayım korkuyorum 😣😔😔
Ardanyal Ozlemilhan40 Türkiye’deki doktorları anlamıyorum.Neden bukadar erken dönmesini bekliyorlar. Ben yurtdışındayım ve 2. bebeğim doğumdan 3 hafta önce aşağıya dönmüştü. Sonra birde baktıkki 2 hafta kala geri yukarı döndü. Ve doğuma7 gün kala ise tekrar aşağıya döndü çok şükür normal doğum yaptım. Bence sizde kafanıza takmayın derim zaten 30. Haftada aşağıya dönmüş olması erken doğum olmazmı. Umarım hepimiz normal doğumlarla alırız bebeklerimizi kucağımıza
Gmst Ozlemilhan40 35te dondu benim de. Doner insallah takilma. Hangi dogum hayirlisiysa onu nasip etsin allah.
Alpereninannesi Ozlemilhan40 daha yeri cok genis rahat hareket edebiliyo doner merak etme.benimde 28de bas asagiydi doktor daha cok doner su anki durusuna aldanma dedi
feyzakoral Ozlemilhan40 döner döner benimki 34de döndü. Sürekli yatma, hareketli ol. Konuş bebeğinle dinler seni ve babasını hiç merak etme. Bizimki babasının konuştuğu gece döndü gözümüzle gördük çok mucizeviydi😄😍 babası aşağıdan konuşsun ki duymaya çalışsın kafasını aşağı götürür. Bana birisi söylemişti komik gelmişti ama inan seni duyuyor ve anlıyor 😍
Yenianne17 Ardanyal haklısınız buradaki doktorlar hemen sezeryan yapmak istiyorlar dönmez diye hemen tarih veriyorlar gerçi ben 36.haftamdayım rahmime doğru birilerinin oynadığını hissediyorum herhalde daha dönmedi ve dönmezse bu cuma doktor sezeryan tarihi verebilir
Fidashka Bende 23 haftada gittim,yani 3-4gun once..ters oldugunu soyledi.ama buyuk ihtimalle son haftalarda döner,eger donmezse sezaryenle aliriz dedi.. Zaten bu haftalarda bebekler ters oluyo. son haftalarda doner ya🙄
sudamlasi Görümcem e 35 haftalikken demişler di bebeğin ters diye bildiği bütün sureleri okumuş o anda bebeği dönmüş hissetmiş tabi acılı olmuş 1 hafta sonra normal doğum yaptı
Ozlemilhan40 Alpereninannesi benim doktorum da ters dedi sezeryan olabilirsin ama ilerleyen haftalarda dönebilir belki dedi
Ozlemilhan40 feyzakoral çok hareketliyim yürüyüş fazlasıyla yapıyorum inşallah ilk defa duydum bnde deneyim
Duygukstu Ben 37+4 yim bebek ters dönmüş mesela doktor 1 hafta daha brkleriz dönmezse sezeryan yaparız dedi bu cuma gidicem bende
RumeysaGen Ozlemilhan40 benim bebeğimde 25. Hafta da baş aşağı idi sonra 32 de geri döndü sonra 34 te geri baş aşağı döndü değişebiliyor endişe etmeyin doktor gayet normal dedi
Ozlemilhan40 RumeysaGen inşallah her hamile olan bayan normal doğum yapar inşallah allahim hayırlısını nasip etsin