Merve10090 Beyza_10 12-13 de öğrenen var. Ama en iyi 16ncı hafta diye biliyorum. Öğrenebilirsin kesinlikle..
Anne18 Beyza_10 canım bana 9 haftalıkken erkek dedi doktorum daha sonra 12 haftalıkken yine erkek dedi 15 haftalıkken gittim erkek diye netleşti şuan 18+1 iz 🧿👶🏻
Beyza_10 ssnnmmm normalde devlet Hastanesi’ne gidiyorum renkli ultrosan çekiyolarmiş özelde duydum ona randevu aldım sen hiç gittin mi biliyo musun
ssnnmmm Beyza_10 ben baştan beri özel polikliniğe gidiyorum tüm ultrasonlarımız renkli 12+5de cinsiyeti öğrendik
Anne18 Beyza_10 Allah razı olsun darısı size inşallah sizde görürsünüz çünki bebeğiniz büyümüş ✔️👶🏻🧿💕🤰🏼
Beyza_10 ssnnmmm maşallah Allah kucağına almak nasip etsin 🤲🏻 benim ilk deneyimim inşallah güzel bir sonuç alırım