Ganime53 6 haftalik hamileyim 3 gundur kahverengi renkte lekelenmem oluyo doktora gittim eski kanama dedi bebegi daha goremedigimiz icin dusuk diyemem 1 hafta sonra gel kalp atislarina bakalim dedi kasik agrim cok korkuyorum aranizda bu durumu yasayan varmi
Sermec27 Ganime53 benim de adetime 4 gun kala başladı kahverengi lekelenme 8 gün sürdü 4+4 ken keseyi gördüm doktor kese yanında az kanama alanı var dedi progestan ve duphaston kullanıyorum su an 5+5 haftalık hamıleyım ama ultrasonda 5+1 2 gündür lekem yok 2 gündür agrım da yok cok şükür persembe tekrardan gideceğim bakalım inşallah güzel seyler duyarız 🤲
Zeyyakup Ganime53 5 haftalık hamileyim 4 haftalık iken doktor gittim benim kahverengi lekem vardı kese gördük progestan diye ilaç var onu içiyorum ayın 18 kalp atışları duyacağım inşallah düşük tehliken var bol bol ıstaraat et dedi 🌺
Ganime53 Sermec27 benim 5+5 ken bir anda oldu lekelenme ilk gun hic agrin olmadi ama 2 gundur ağrım var 2 gundur yataktan hic kalkmiyorum kalktigim zaman agrim artiyo doktora gitmek icin soyledigi gibi beklemelimiyim yoksa gitmelimiyim